Friday, January 13, 2012

i get the rainbow!!

HAHA! xcited nak baca? tak?????? ok FINE! padam je blog aku ni..xpyh baca lagi...





eleeeeeeeeh! baca jugak! tak malu..tulah..manusia ni cakap tak serupa bikin..mulut cakap lain, hati cakap lain..ya ya..i know and aku pun mcm tu jugak..hehe..




although aku ad prob dengan budak laki class aku but i'm still feel good because aku still ada kawan2 yang lain and that issue not efeect at all to my study..huh! saya dah dapat VOUCHER RM200!!!! oyeh oyeh!! ( muka senyum sambil loncat2 atas katil) haha..tapi tak payah nak happy sangatlah kan sebab voucher tu KHUSUS untuk bli reference book and i think all about stdy..tak boleh beli cokelat,baju,bag,kasut with that voucher..( air mata meleleh sikit sbb letak eyemo yang baru beli tadi) ye aku tau aku dah ngarut! hehe..ape pun yang terjadi shopping tetap shopping..hehe..first, aku tak boleh nampak benda pelik..stationary sekarang kan banyak yang PELIK PELIK so inilah masanya untuk aku beli..hehe..then maybe nak beli notebook yang cantek cantek walaupun kat rumah dah boleh buka kedai buku dah..hehe..love to collect all the nice sweet cute book..hehe.. HUH! kkorang jangan cakap aku ni membazirkan duit kerajaan lak..yela,sebab aku tak beli buku rujukan ke..sebenarnya aku dah beli awal sem hari tu..adik aku pulak dah dapat jugak..so tak tau nak beli ape..dah lah terminate bulan 3 and you know yang aku ni dah tak boleh balik selalu..so, this holiday i will used all my voucher..HEHE..












Saat pertama aku mengenal dirimu
Berdetar jiwa ragaku kau mempersoraku
Tanpamu aku lemah
Kau berikan kucahaya
Terangi gelap hidupku
Kululuh Padamu

Dengar Hatiku
Kan ku Bisikan Cintaku (Cintaku)
Lihat Jiwaku
Kan Kau Dapatkan Setia....ku
Ingat Diriku Kau Kan Rasakan Rinduku
Untuk Dirimu KanKu Berikan Hidupku..


tetiba lak nak post lagu ni..HAHA












bilabadanmemerukanrehatyangcukup: oklah! malam ni ada pre test math..got to go..agios!

No comments:

Post a Comment