Tuesday, January 24, 2012

fever day!

sambungan citer ats..eyh..citer lain citer lain!
actually tadi aku hangout dengan ain and amin.eyh silap! semalam la kiranya aku hangout denga dorang sebab skunk da pukul 3.05a.m.. walaupun dmam aku ni tak berapa nak sehat but aku tetap pergi bandar..aku tengok citer bujang telajak! and i laugh...tp tak tau la aku ketawa sebab citer tu kelakar or sebab aku memang saja nak gelak puas puas dlm cinema tu..but i think memang citer tu klakar la! haha! (nampak kan kesengalannya disitu, org demam..memang macam ni kot)

then i saw black!! yah! in kluang????? ehm..nevermind..but he so $@#%^$$@#..

aku jalan..jalannnn...and jalannnn




























and you know what, aku berniat hati yang suci ikhlas nak pegi beli buku ..ehemm..actually nak abeskan voucher but popular SANGAT penuh!!!!!!





panjang giler kn?????? so, sku bantotkn niat aku yang eclass tu =(













notakecildaripadahati: much of problem i have to face.bai

No comments:

Post a Comment