Friday, January 6, 2012

tired of this

semalam malam aku tak bape nak sihat because my tummy did not feel well..
adlah berapa kali keluar masuk bathroom..
then esoknya mogokan terus berlangsung..
badan aku makin tak sedap plus lecturer tak kasi kuar class sebab nak pergi klinik..she ask me to wait till evening.oh my gucci! aku dah tak larat ni babe.. tapi aku diam jela but my eyes dah panas sebab tahan nak nangis.

then masuk class math, cikgu perasan aku tak sehat and she finished our class early 15 minutes..
before that, she said that our class pasif sangat and tak macam selalu..sebab selalu kita orang kepoh sangat dengan budak laki..but what to do, dorang yang cari pasal.

then kat lecture hall.. someone ask me what i have done to my boy classmate till they angry at me.OWH MY PRADA!!!!!! dia tanya aku? means dorang slahkan aku sorang dalam mogokan ni.padahal bukan aku lah yang suruh budak2 ni mogok ngan korang!!!!!!!
korang yang buat hal,kita org just nak korang mintak maaf kat cikgu jerobik and kat kita orang.sebab kita dah susah susah defent korang yang kononya turun lambat tapi rupanya tak turun langsung pergi class.and kita orang yang kena marah! kena tahan dari balik.. tak ke korang rase tak berbaloi kita orang cari seribu alasan untuk korang tapi kita orang jugak yang kena marah.

when i heard that i was blame because of this case, automatic i cry because i did not believe that they will be easy blame other without know the true story.

thanx to you because make me feel more better..thanx a lot..
















stresstekanantertekan:tak cukup dengan sakit aku, korang tambah lagi masalah..aku dah tawar hati nk cakap ngan korang.insyallah wat happen today, will make my day more better tomorrow

2 comments: