Thursday, January 5, 2012

deserve it boys!

HAHA! like this entry because i feel like boombastik when treat my boy classmate like enemy! ^_^

hey! bukan salah aku ea? dorang yang ngengada cari pasal dengan girls girls class aku,sapa suruh! kan dah kena..padan muka..

ceritanya macam ni.....

one day in the evening around 2.30p.m.this time we all get jerobik class,,but the problem is, all the boys didn't come to the class.our class start at 2 p.m but until 3.30 p.m they all didn't come.hey! apa lagi..mengamuk la cikgu aku tu..membebel plus marah2 kita orang yang girls ni.then kita orang pun ramai2 give a call to each boys in our class.for the first called they answer it.for the second called, they did'nt answer it..and so on.. we all try to called them as much as we could.kita orang buat apa pun, dorang tak datang.and then we all make decision yang esok nak mogok dengan budak laki.HAHAHAHAHA!

esoknya.........

selalunya mulut girls ni lah yang akan memeriahkan class but kita orang buat hal sendiri je and no more fighting2 between girls and boys..so tadi budak lelaki agak pasif tanpa sokongan yang padu dari budak perempuan. then mulalah agenda pujuk memujuk antara lelaki and perempuan..

first case:
masa habis class english aku dengan clumsy plus nak cepat sebab nak cop tempat duduk dekat dewan kuliah sebab nanti takda tempat duduk jalan laju2 la.aku da dapat rasa budak laki 2 ekor tu ikot aku dari belakang but aku cepatkan speed plus buat muka monster! haha..mmber aku tercicir kat belakang and finaly dia kena block dengan budak laki dua ekor tu, apelagi! kelam kabut la kawan aku tu,then dia jerit la "dottie!!dottie!!!" dengan sepantas kilat dan secepatnya macam lipas kudung, budak laki dua ekor tu bagi laluan kat kawan aku atas alasan takut dengan aku! =.= HAHA! ape seyh takut dengan aku? garang sangat ke? walawey..aku sopan ayu girl la,bukannye garang ganas girl..hehe..then kawan aku selamat sebab dia jerit nama aku..haha..ngok!

second case:
"hani, ko cakaplah dengan aku...eyh! beg ko ni ko gunting sendiri ke? wey! cakaplah dengan aku wey..."HAHA! memang aku gelak time ni..yela, baru aku sedar yang boys ni cann't go through their days without girls! yeah! girls menang! =P





from what i experience today, i can make conclusion that no woman man cry! and no man woman no cry! =)


tapi yang pelik musykil hairannya ni, kenapa time kawan aku panggil nama aku, dorang surrender nak block member aku tu? hurm.......nak kata aku garang, aku sopan budaknya,HAHA...nak kata aku ni ganas, aku ayu orangnya..HAHA! wat ever la guys..





aku suka bila tengok lelaki ni boleh rendahkan ego dorang just untuk pertahankan persahabatan dengan girls..hehe.. ^_^ syabas dekat boys yang da try pujuk kita orang but sorry ya, kita orang tak termakan sweet talker macam korang la! kesiannnn ^_^























notakakiwangi: laugh is the portion for all illnes

No comments:

Post a Comment